Episode 14 – Den gode historien

Storytelling er buzzordet de fleste er opptatt av, men hva betyr det egentlig? Hvordan kan en logo ha personlighet? Hvordan kan bedrifter både være tradisjonelt profesjonelle – samtidig som de viser verdier, omsorg og interesse for kundene sine gjennom å fortelle gode historier?

 

Vi har vært på EPIC Content Marketing 2016-konferansen i Oslo, og har fått intervju store historiefortellere som Jeff Bullas, Thomas Barregren, Joe Pulizzi og Ann Handley, om hva de mener trengs for å fortelle den gode historien.

 

 

T A K K  for at du hører på oss! Vi setter stor pris på at du rater oss på iTunes! Følg oss gjerne i alle sosiale kanaler, og kast deg inn i diskusjoner, fortell oss hva du synes og tips oss om temaer du vil vi skal snakke om. Veien blir til mens vi går – her kan alle være med og påvirke ‪#‎sosialtsett‬!

 

Du finner Sosialt sett på FacebookInstagramTwitter og Snapchat: sosialtsett.

 

Mer om Heidi på www.flyas.no og mer om Astrid på www.valen-utvik.no

 

Intro/outro – musikk av https://soundcloud.com/dj-nvu (Astrids sønn, Noah, 12 år).

Date

22. mai 2016