Episode 119 – Bør bedrifter mene så mye at de kan tape alt?

Den nyeste kampanjen for å feire 30 årsjubiléet med #JustDoIt fra NIKE, snek seg inn i bevisstheten vår før den var skrevet om her i Norge, takket være sosiale medier. «Believe in something. Even if it means sacrificing everything» – med Colin Kaepernick som et av ansiktene utad, har skapt mye baluba. Noen brenner sine NIKE-sko i protest, mens andre sier de vil kun kjøpe NIKE-produkter fremover, for å vise sin støtte. Kan NIKE tape dette på sikt, og er det i så fall verdt det?





T A K K  for at du hører på oss! Vi setter stor pris på om du vil rate oss på iTunes! Følg oss gjerne i alle sosiale kanaler, og kast deg inn i diskusjoner, fortell oss hva du synes og tips oss om temaer du vil vi skal snakke om. Vi vil at alle skal være med og påvirke ‪#‎sosialtsett‬!



Du finner Sosialt sett på FacebookInstagramTwitter og Snapchat: sosialtsett. 


Mer om Heidi på www.flyas.no og mer om Astrid på www.valen-utvik.no


Intro/outro – musikk av https://soundcloud.com/dj-nvu (Astrids sønn, Noah, 14 år).

Date

9. september 2018