Episode 31 – Når kundedialogen flyr digitalt

Astrid har kranglet offentlig og høylydt med Canal Digital Kabel på facebooksiden deres, og nå som både gode og dårlig kundeopplevelser kan få sterke vinger å fly med i sosiale medier, lurer vi på hvorfor ikke flere tar dette på alvor – både i positiv og negativ forstand? Er kundeservice i sosiale medier virkelig så vanskelig?

 

 

Noen av eksemplene vi nevner i episoden;

 

T A K K  for at du hører på oss! Vi setter stor pris på at du rater oss på iTunes! Følg oss gjerne i alle sosiale kanaler, og kast deg inn i diskusjoner, fortell oss hva du synes og tips oss om temaer du vil vi skal snakke om. Veien blir til mens vi går – her kan alle være med og påvirke ‪#‎sosialtsett‬!

Du finner Sosialt sett på FacebookInstagramTwitter og Snapchat: sosialtsett.
Mer om Heidi på www.flyas.no og mer om Astrid på www.valen-utvik.no

Intro/outro – musikk av https://soundcloud.com/dj-nvu (Astrids sønn, Noah, 12 år).

 

 

Date

30. oktober 2016